18 Ocak 2012 Çarşamba

soğuk havalarda dudak bakımı

Havalar bu ara çok soğuk ve en çok hasarı cildimizde dudaklarımız ve ellerimiz görüyor. Benim dudaklarım çok çatlar ve bunun önüne geçebilmek için hep dudak kremi kullanırım ve her çantamı değiştirdiğimde de çantanın gözüne bir iki tane dudak kremi atarım. Genelde evden çıkmadan sürerim dışarı çıkınca hep unuttuğum için aklıma gelince tazelerim. Bunlar benim kullandığım dudak bakım ürünleri. Hangileri olduğuna bakıcak olursak;

Nivea heralde herkesin hayatında mutlaka kullandığı bir markadır ve dudak nemlendiricileri oldukça yaygın, her çeşidi marketlerde parfümerilerde var. Mavi olan dudakları en yoğun nemlendiren ürünlerinden birisi.

Blistex dudak bakımında ünlü bir marka. Bende rast geldikçe alıyorum ama en çok sondaki mavi renktekinden memnunum. Mor, turuncu ve yeşil olan meyvelileri çok büyük bir hevesle almıştım ama kullanamıyorum. İlk sürdüğümde tatları nefis yiyesim geliyor ama biraz zaman geçince ağzıma böyle demir gibi acı bir tat geliyor :(

Bubble Gum olan Cherry Culture alışverişinde gönderildi ve harika bir nemlendirici ve kokusu tadı süper. Aynı sakız gibi bir tadı, kokusu var. Diğerini sephoradan aldım sıvı bir nemlendirici. Arada aklıma geldikçe kullanıyorum.

 
Bunlarda Body Shop'un meyveli dudak nemlendiricileri. Birisi karpuzlu diğeri mangolu ikiside çok güzel nemlendiriyor ve harika tadları var.

İlk fotoğrafta görünen Lush Bubble Gum dudak peelingini de başka bir postta tanıtacağım :)


Sizin kullandığınız ve tavsiye edebileceğiniz güzel ürünleride denemek isterim..

Hiç yorum yok: