21 Mart 2012 Çarşamba

MAC Haute and Naughty Lash Mascara




























Bu rimel çıktığında bende çok merak uyandırmıştı. İki taraflı kullanılabilmesi ilgimi çekmişti ve güzel yorumlar okuyunca o zamanlar Strawberry'den almıştım. Aldığımdan beri sürekli kullandım ve neredeyse bitti.





























Üstteki pembe kısmı çevirip açınca ince kısım çıkıyor. Günlük makyajda kullanılabilecek çok doğal duran ve kirpikleri ayırıp dolgunlaştıran bir fırça. Ben sürekli bu tarafı kullandığım için şuan burası bitmiş durumda.




























Mor tarafı açtığınızda ise daha kalın fırça çıkıyor. Bu gece makyajında daha çok tercih edilebilir ya da hafif olarak günlükte sürülebilir. Diğer fırçaya göre daha dramatik kirpikler yarattığı kesin ama benimki sanırım bitmek üzere olduğundan ve belki kurumuş olduğundan en son sürdüğümde kirpiklerim birbirine yapıştı. Yenisini almanın vakti geldi yani.

Şuanda MAC mağazalarında satılıyor. Belki ben False Lashes olanı alırım onu da çok merak ediyorum.

Hiç yorum yok: