16 Mart 2012 Cuma

MAC Skin Refined Zone Treatment




























Benim cilt tipim karma olduğu için makyajımın dayanma süresi normal ciltlere göre kısa oluyor bunun için makyaj bazlarına ihtiyacım oluyor. Birkaç tane makyaj bazı denedim ama beni rahatsız ediyordu hepsi. Herkesin bayıldığı kadifemsi his beni deli ediyordu dayanamıyordum. Daha sonra Just Makeup ta İpeğin yayınladığı postta bu üründen bahsettiğini gördüm ve kendisine sorduğumda çoğu makyaj bazı silikon içerdiği için bu şekilde rahatsız ettiğini öğrendim. Beni rahatsız eden madde silikonmuş! Daha sonra Mac Skin Refined Zone Treatment'ın jel yapıda öğrendiğimde koşup gidip aldım hemen ve gerçekten çok çok çok memnun kaldım. Hem gözenekleri kapatıyor hem de mat görünüm sağlayarak makyajın kalıcılığını arttırıyor.






























Kutuları da parıl parıl parlıyor çok güzel :)





























Bunda da silikon var ama sanırım çok az miktarda. Bittikçe tekrar alacağım bir ürün.

Hiç yorum yok: