19 Şubat 2012 Pazar

Balm shelter TM / Time balm face primer


The balm'ın ürünlerini Türkiye'ye geldiğinden beri kullanmaya başladım. Biliyorsunuz ki gratislerde satışa çıktı ve fiyatları da harika düzeyde yurtdışına göre. Önce rujları, gloslarını aldım, sonra shady lady far paletini ve şimdide renkli nemlendiricisi ve makyaj bazını aldım. Yeni yeni kullanmaya başladım ama gerçekten çok memnun kaldım. Fondötenden cildimin yorulduğunu hissettiğim dönemde renkli nemlendirici kurtarıcım oluyor. Makyaj bazı da cildim karma olduğu için makyajımı tutma açısından da ihtiyaç oluyor.Kutuları çok şeker. Hiç sıkıcı bir görüntüsü yok bu markanın ürünlerinin. Bu da makyajı daha eğlenceli hale getiriyor.



Kutuların ağızları kapalı şekilde çok hijyenik. Bu açıdan da çok beğendim. Balm Shelter'ın bendeki rengi Light. Sanırım 3 rengi var. Light, light/medium, medium olmak üzere.





Primer renksiz, kadifemsi bir yapısı var.

Hiç yorum yok: