26 Şubat 2012 Pazar

MAC Naturally koleksiyonu ve aldıklarım


Naturally koleksiyonu 15 Şubatta çıktı ve ben bu koleksiyondan 2 parça istiyordum hemen gittim aldım. Temptalia da gördüğümden beri a perfect day ruju istiyordum zaten. Bitmek bilmeyen nude ruj sevdam ile nude rujlarıma bir tanesini daha eklemiş oldum. Daha sonra redhead msfin renklerini çok beğenip bunu da koleksiyonuma katmak istedim. Msfler bu ara çok ilgimi çekiyor. Yüze çok doğal aydınlık veriyor bazıları sadece aydınlatıcı bazısı da allık olarak kullanılabiliyor. Redhead msf hem aydınlatıcı hem allık olarak kullanılabiliyor.



Redhead Msf altın pırıltıları olan şeftali rengine doğru giden çok güzel bir ürün. Sol tarafı aydınlatıcı sağ tarafı allık olarak kullanılabiliyor. Ya da hepsini karıştırıp allık olarak sürebilirsiniz çok güzel duruyor.
Bu ruj harika birşey. Rengi, dudakta duruşu mükemmel. Koleksiyonun adı gibi çok naturel duruyor.

Hiç yorum yok: