28 Şubat 2012 Salı

MAC Evil Eye Eyeshadow Quad

Bu palet Me Over koleksiyonu ile çıkmıştı. Ben o zamanlar yoğunluk sebebiyle gidipte bakamamıştım. Elca'ya gittiğimde bunları gördüğüme ne kadar çok sevindim anlatamam. Lady Grey de vardı ama benim tenime göre çok soluk kalıyordu o yüzden almadım onu. Temptalia bu palete F vermiş yani hiç beğenmemiş ama ben nedense renklerini çok beğenerek aldım ve iyi bir bazla da güzel olacağını düşünüyorum. Deneme için göz makyajı yaptığımda üst soldaki palace pedigreed rengi sadece az renk veriyor diğerleri gayet güzel.

Baştaki fotoğraf gün ışığında çekilmişti. Bu fotoğraf sıcak ışıkta çekildi.























Palace Pedigreed, Spellcaster


Evil Eye, Moody

Palete adını veren Evil Eye rengine bayıldım çok çok güzel.

Kolumda swatch yaptım ama renkleri hiç belli olmadı bu yüzden size allurabeauty'den aldığım swatch fotoğrafını paylaşıyorum.






3 yorum:

TuĞçE dedi ki...

Renkler cok guzel duruyor. Paletin fiyatini ogrenebilir miyim?

Bir rimel bir ruj dedi ki...

TuĞçE, palet 45TL idi ben aldığımda

herdemmakeup dedi ki...

bu paletler refill mi ?