9 Nisan 2012 Pazartesi

Bobbi Brown Spf15 Tinted Moisturizer


Bahar gelince, havalar ısınmaya başlayınca elim hemen renkli nemlendiricilere gitmeye başlıyor. Yaz sıcaklarında fondöten yüzüme ağır gelmeye başlıyor. Zaten o sıcaklarda makyaj yapmak tam bir zulüm. Yüzümü hafif renklendirmek, renk düzensizliklerini gidermek adına renkli nemlendiriciler hafif yapılarıyla tam bir kurtarıcı oluyor benim için. Bobbi Brown spf15 renkli nemlendiricisini geçen yaz almıştım. Hala bitmediği ve bozulmadığı için bu sene de kullanacağım. İçinde spf olması da ayrı bir güzel tabi ki.

Bendeki rengi light to medium tint. NC20-25 arası renkteyim ve bana gayet güzel uyuyor.


























Az ürün sıktığınızda bile büyük bir alana yetiyor.





























Bu ürünün şimdi oil free olanı da çıkmış ve ambalajı değişmiş. Benimki geçen senenin ürünü olduğu için ambalajı daha farklı.

Ben şimdilerde Laura Mercier'in renkli nemlendiricisini almayı düşünüyorum. Sizin kullandığınız ve memnun kaldığınız renkli nemlendiricileriniz neler?

2 yorum:

Karbeyaz'ın Makyaj Dolabı dedi ki...

the balm diye klişe bir cevap vereceğim :D Ancak too faced,mac,nars,benefit gibi markalarında renkli nemlendiricileri hakkında hep olumlu yorumlar okudum :D
sevgiler

Bir rimel bir ruj dedi ki...

hehe :) the balm'ı bende aldım hatta var blogda tanıtımı. O da güzel bir renkli nemlendirici. Onun rengi bobbi brown'a göre daha bej kalıyor. şimdilerde nars'ın yeni çıkan renkli nemlendiricisini merak etmekteyim.