3 Nisan 2012 Salı

Clinique Super City Block 40SPF




























Güneş artık her gün yüzünü göstermeye başladı ve yüzümüze değdiğinde ısıtmaya başladı. Bu da demek oluyor ki artık her gün aksatmadan güneş koruyucu kremimizi kullanmamız gerekiyor. Aslında kış aylarında da kullanmak lazım ama kışın ben unutuyorum ne yazık ki. Benim ten rengim açık olduğu için yüzümde güneş koruyucu kremler kullanmayınca hemen koyu renkli benekler çıkıyor ve beni çok rahatsız ediyor. Artık eskisi gibi yazları bronzlaşmıyorum aksine 50 faktör koruma sürüp şemsiye altında oturuyorum :) Geçen gün izlediğim bir programda güneşin yüzdeki kırışıklıkları 3 kat derin yaptığını söylüyordu. Oldukça korkutucu değil mi?




























Bu kremin yapısı su gibi değil ama çok kalında değil orta seviyede. İlk zamanlar biraz ağır gelmişti bana ama zamanla alıştım. Ne de koruma faktörü değil mi o kadarda olsun :)


İyice yedirmedim yapısını görün diye. Ben severek kullanıyorum. Bu krem adından da anlaşılacağı gibi hem güneşten hem de şehrin kirliliğinden cildi koruyor. Artık günlük makyaj rutinime de bu ürünü eklemiş oldum. Sizin kullandığınız önerebileceğiniz güneşten koruyucu kremler var mı?

Hiç yorum yok: