27 Nisan 2012 Cuma

MAC Lightscapade Msf




























Lightscapade kozmetik dünyasında olay yaratan bir ürün. 2006 da danse koleksiyonuyla piyasaya çıktı ve ondan sonra efsane haline geldi. 2011 Fall koleksiyonuyla tekrar çıktı ve çıktığı gibi tükendi. O kadar zor buldum ki anlatamam. Şimdi ise Reel Sexy Koleksiyonuyla tekrar çıktı ve yeniden çok ilgi gördü. Koleksiyon şuan hala satışta. Lighscapade çoğu yerde tükendi ama belki hala bulabilirsiniz.




























Bu kadar ilgi görmesinin sebebini merak edenler olacaktır. Msfler bildiğiniz gibi aydınlatıcı/ışıltılı ürünler oluyor çoğu zaman. Bazıları disko topu yapacak kadar ışıltılı bazılarıysa renk vermeleri sebebiyle allık üstüne kullanılabiliyor. Bu msf çok çok doğal duran, inci ışıltısı veren yani içinde sim vs olmadan aydınlık veren bir aydınlatıcı. Bu yüzden günlük kullanıma çok uygun. Disko topuna dönmeden, cildinizin sağlıklı olmasından dolayı ışıldaması gibi bir görünüm veriyor.





























2006da çıkanda mavi pembe damarlar çok belirgin iken yeni çıkanda daha çok bej olması durumu var. Damarlar kullandıkça alttan gözükmeye başlıyor. Bu yüzden yeni olana beigescapade diyoruz biz :)







































Ne kadar güzel ve yerinde bir aydınlık verdiğini görebilirsiniz. Bu aydınlatıcıyı almak isterseniz hala şansınız olabilir.

2 yorum:

luna dedi ki...

Ben de istiyorum bu aydınlatıcıyı, geçen koleksiyonda yine kaçırmıştım, ama ne yazık ki limitleri zorladım bu ay, o yüzden p.tesi gününü beklemek zorundayım. Eğer kalırsa P.tesi ilk işim bu aydınlatıcıyı almak:)

Bir rimel bir ruj dedi ki...

İnşallah bulabilirsin yine tükendi diye biliyorum ama belki telefonla arayıp alabilirsin bazı mağazalarda kalmış olabilir.