8 Nisan 2012 Pazar

NARS Laguna Bronzer




























Ben aslında pek bronzer insanı değildim. Bana gereksiz gelirdi önceden. Bunun için makyaj alışverişlerimde pek bronzer'lara bakmazdım. Daha sonra bu işe el atmaya karar verdim. Piyasadaki en popüler bronzer Laguna olduğu için onu almaya karar verdim. Ve iyiki de almışım diyorum çünkü rengi gerçekten çok doğal duruyor. Benim gibi açık tenliyseniz yüzünüzdeki o dümdüz görüntüyü kırarak sıcaklık katacaktır.





























İçinde kocaman kendi aynası var. Bu da artı bir özellik bana göre.




























Rengi bejimsi kahve. İçinde turunculuk olmayan güzel bir renk. İçerisinde hafif ışıltılar var ama öyle görünen cinsten değil. Yüzünüze sürünce belli bile olmuyor. Ben hem kontür hem de bronzer amaçlı kullanıyorum.



































Bu fotoğrafı da gündüz çekmiştim. Açık tenlilerin rahatlıkla kullanacağını düşünüyorum. Ben beğendiğim şeylerin hemen bitmesini istemeyen bir insanım. Bu bronzer'da kocaman olduğu için hemen bitmeyecek olmasına seviniyorum. Çünkü her makyaj yaptığımda kullanıyorum. Nars ürünleri Sephora'larda satılıyor.

4 yorum:

Karbeyaz'ın Makyaj Dolabı dedi ki...

güle güle kullan cnm.bende almayı düşündüm ama bana koyu geldi.Nars Zen olanı tavsiye ettiler.Nedense sonra hepsinden vazgeçip too faced chocolate bronzer a karar verdim :D Çok çok açık tenlilere duyurulur :)

Bir rimel bir ruj dedi ki...

Karbeyazın MakyajDolabı, teşekkür ederim :) ten rengin bayağı açık sanırım o zaman. Chocolate soleil bende de var laguna ile onu arada değiştirip kullanıyorum hangisi elime gelirse artık.

Adsız dedi ki...

Insallah bende begenirim, bende bronzer´i yanaklarimda allik gibi ve kontür icin cok seviyorum : )

Bir rimel bir ruj dedi ki...

viva, ben beğeneceğini düşünüyorum çünkü diğer bronzerlar gibi turuncu bir görünüm vermiyor zaten bayağı ünlü bir bronzer :)